Pages

Sunday, June 29, 2014

Latina Crafter Tercer Aniversario y Sketch #36


Hola amigas, espero estén disfrutando de su domingo. He estado organizando (otra vez, jejeje) mi cuarto de manualidades pero hoy cogí el día para ponerme al día con algunos proyectos que tenía pendiente.

Hi friends, hope you're enjoying your Sunday. I've been organizing my craft room (again, LOL) but today I've decided to play  "catch up" with some projects I wanted to make.




Latina Crafter está celebrando su Tercer Aniversario con un "blog hop" y las DT nos han inspirado con sus trabajos y tutoriales. Aparte de dejar mensajes en todos los blogs que saltamos, hemos de escoger un proyecto (o más) para elaborar. De todos los trabajos bellos que vi escogí hacer el caballete de "post-it" de Lucía Ardón. Siempre estoy buscando un detalle bonito para las maestras o las secretarias.

Latina Crafter is celebrating their Third Anniversary with a blog hop and the DT's have inspired us with their projects and tutorials. Besides leaving a message on each blog we are to choose one or more of the projects to make. I chose to make the Post-It Note holder made by Lucía Ardón. I'm always looking for a cute gift idea for teachers or secretaries.




Los sellos que usé para la tablita es un set que nos regalaron en la Segunda Convención de Scrapbook de Puerto Rico. Le añadí el sello "Notas", también de una promoción. La flor la hice con el "die" del set Mi Flor Favorita y el sentimiento también es de Mi Flor Favorita.

The clipboard is a mini set given to us at the Second Scrapbook Convention in Puerto Rico. The flower is cut using a die from Mi Flor Favorita, the sentiment is from that set also.


Mi segundo proyecto para hoy es mi participación en el Sketch #36. 




Otra vez usé el die y el sentimiento de mi Flor Favorita. El papel de fondo lo hice con un embossing folder, pero primero unté Wild Honey Distress Ink en la parte que queda al relieve para que efecto se haga al inverso. Creo que las flores son muy coloridas y me hacen feliz. Espero que les guste a ustedes también.

I again used the die and the sentiment from Mi Flor Favorita. For the background paper I used an embossing folder with Wild Honey Distress Ink. I think those flowers are so colorful and happy. I hope you like it.

Esto es todo por hoy, que tengan una maravillosa semana.

This is all for now, have a wonderful week.


9 comments:

  1. These are beautiful! Love that Post It Holder - might have to try my hand at one of those! I would LOVE to know what the English version of these stamps is! Our son is marrying someone who would love it if I'd make her a card with these stamps, but silly me...I don't know what they say!!! Have a great day, and thanks for sharing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Patti, thanks for your sweet comment. The sentiment on the Post It Holder roughly translated says "Where flowers grow there is hope". The second one says: "May your day be as special as you". If there's anything in particular you'd like just let me know and I'll check to see if there's a spanish version. Be more than happy to help in any way.

      Delete
  2. Sylviaaaaa que lindos proyectos!!!! Me encanta como interpretaste el sketch y la tarjetita del reto te quedo rebonita... suerte en los retos!!!!!

    SalÜditos....

    ReplyDelete
  3. Bello tu caballete para post-it!!! Me encanta la combinación de colores y los detalles que le has colocado están divinos! Tu tarjeta también ha quedado super linda, las florecitas super bellas y el sentimiento está genial!
    Muchas gracias por participar con nosotras en Latina Crafter! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Lucía por tus lindas palabras. Tu tutorial para hacer el caballete te quedó muy bueno, las instrucciones bien fácil de entender y de seguir. Tienes una voz muy agradable, sentí como si sólo me hablabas a mi. Gracias por la inspiración.

      Delete
  4. Love the Post It Note holder - super cute!!!! What a great idea!!! And your little flowers are so sweet, thanks for the great inspiration!

    ReplyDelete

I would love to read your comments. Thanks for taking the time to leave one.