Pages

Sunday, January 26, 2014

Latina Crafter Sketch #31

Feliz domingo, espero que lo estén pasando bien. ¿Ya se dieron la vuelta por el blog hop de Latina Crafter?  Las DTs tienen unos bellos proyectos perfectos para el día del amor y la amistad. Pasen por allá y dejen un comentario para que participen del sorteo.

Hoy les tengo mi participación en el Sketch #31 de Latina Crafter.

Para mi fondo utilicé un embossing folder de Cuttlebug y lo coloreé con marcadores Spectrum Noir. Se ve tan primaveral, no les parece? La flor y la frase es del set de sellos y dies Mi flor favorita de Latina Crafter. Espero que les guste.

Happy Sunday, hope you're enjoying your day. Latina Crafter is having their first blog hop of 2014.  The design team has prepared beautiful projects, perfect for Valentine's Day. Take a look and don't forget to leave a comment on each blog for a chance to win a prize.

This is my participation in Latina Crafer Sketch #31. For the background I used a Cuttlebug embossing folder and colored it with Spectrum Noir markers. Doesn't it look like Spring? The flower and the sentiment is from LC Mi Flor Favorita stamp set. Hope you like it.



Que tengan un día maravillosamente creativo. Abrazos y bendiciones.
Have a wonderfully creative day. Hugz and Blessings.



2 comments:

  1. Que lindura de tarjeta. Me encntó como se miran las imagenes en relieve coloreadas.
    Muchas gracias por participar en Latina Crafter, te deseo mucha suerte.

    ReplyDelete
  2. Wow, I love this card Sylvia!!! I have that embossing folder, and cannot imagine coloring in all those little raised areas. Very sweet, love all the dps too!!

    ReplyDelete

I would love to read your comments. Thanks for taking the time to leave one.